16 Kasım 2009 Pazartesi

Set 12.09.2009

Bengü - Kocaman Öpüyorum
Serdar Ortac - Heyecan
Sila - Sevismeden Uyumayalim
Yalin - Ah Be Kardesim
Demet Akalin - Toz Pembe
Özgün - Zilli
Tugba Özerk - Makas
Murat Boz - Sallana Sallana (Yeni)
Bendeniz - Cumadan Pazara
Mustafa Sandal - Tas
Atiye Deniz - Salla
Kenan Dogulu - Rütbeni Bileceksin (Yeni)
Ziynet Sali - Hava Hos
Sezen Aksu - Bekleyelim de Görelim
Mustafa Sandal - Sörf
Nil - Seviyorum Sevmiyorum
Murat Dalkılıc - La Fontaine
Sertab Erener - Bu Böyle
Murat Boz - Özledim
Ajda Pekkan - Resim
Akin - Adrenalin
Bengü - İki Melek
Halil Kocak - Nikah (Yeni)
Nazli - Beni Yazin
Mustafa Ceceli - Limon Cicekleri
Burcu Günes - Gözlerinde Biraktim Aski (Retro Remix-BG)

Download Link
http://rapidshare.com/files/279774932/AD-12.09.09.rar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder