16 Kasım 2009 Pazartesi

Nazlı ikinci videoklibi “Kimi Seviyor”ile ekranlarda!



İlk albümü ile büyük bir çıkış yakalayan Nazlı, Zülfü Livaneli ve Serdar Ortaç'ın konserlerinde sahneye çıkıp ünlü isimle düet yapması büyük beğeni toplamıştı. Nazlı şimdi de Ali Güven’nin vokal yaptığı şarkı ile kamera karşısına geçti.
Türk Pop Müziği'nin yeni keşfi Nazlı, 'Beni Yazın' ile müzik dünyasına hızlı giriş yaptı. İlk albümü ile çok büyük beğeni toplayan ve geniş bir hayran kitlesine sahip olan Nazlı, ilk albümünün ikinci klibini ''Kimi Seviyor”a çekti. Nazlı'ya 'Kimi Seviyor'da vokal yapan Ali Güven klipte de genç yıldıza eşlik etti.
Sanatçıların birbirlerine köstek değil destek olmaları gerektiğini söyleyen Nazlı, "Serdar Ortaç, Zülfü Livaneli gibi iki usta ile sahneye çıkmak çok heyecan vericiydi. Şimdi de Ali Güven ile böyle bir çalışmak yapmak çok etkileyici. İlk albümde böyle başarılara imza atmak çok güzel. Ve tabii insanların güvenlerini kazanmak daha büyük bir heyecan. Sanatçıların birbirlerine böyle destek olması çok güzel. Özellikle yeni müzik dünyasına girmiş insanlara destek olunmalı. Usta isimlerin bunu yapması çok büyük mutluluk" dedi.
Ali Güven ile önümüzdeki günlerde de başka projelerde olacağını söyleyen Nazlı, "Ben daha yolun başındayım. Ama bu merdivenleri hızla değil emin adımlarla çıkmak istiyorum. Müzik benim yaşam biçimim. Müzik olmadan asla olmaz. Ve 'Ben albüm yaptım, tanınıyorum' diye düşünmüyorum. Ben her gün kendimi daha nasıl geliştiririm diye düşünüp çalışıyorum" diyor ve başarılı olmak için çalışmanın şart olduğunu söylüyor.

Kaynak: Powertürk.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder